فصلنامه روندهای جهانی منتشر می شود

فصلنامه مطالعات میان رشته ای روندهای جهانی با هدف بررسی، تحلیل، پویش و پایش تغییرات و تحولات، مسائل و روندهای جهانی منتشر می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید تقی کمالی، مدیرمسئول فصلنامه روندهای جهانی گفت: گزارش، بررسی و تحلیل جنبه های گوناگون مسائل و روندهای جهانی اعم از اجتماعی، زیستی و سبک زندگی؛ اقتصاد، انرژی و محیط زیست؛ سیاست، جنگ و امنیت؛ اکتشافات، نوآوری ها و دستاوردهای بشری به منظور شناسایی و ردگیری پدیده ها و الگوها برای دستیابی به چشم انداز، سیاست ها و تصمیم ها از کارویژه های اساسی است که این نشریه با مشارکت متخصصان، آینده پژوهان، دانشگران و فناوران بدان می پردازد.

کمالی تصریح کرد: الزامات عصر حاضر مجهز بودن به بینش برای اتخاذ سیاست ها و برنامه ها را ضروری ساخته است بر همین مبنا مطالعه تاثیرات گسترده روندها و رویدادهای محلی، ملی، منطقه ای و بین المللی و بر هم کنش آنها از طریق تحلیل و ارزیابی پیشران ها و ناپیوستگی ها، چالش ها و موانع و همینطور پرداختن به ظرفیت ها و توانمندی ها و آثار و پیامدهای آنها موضوعی است که در شکل دادن به کلان آینده ها و کلان روندها مورد توجه و واکاوی قرار می گیرد.

شورای علمی فصلنامه روندهای جهانی متشکل از صاحب نظران، اندیشمندان و استادان برجسته رشته های تخصصی از دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز علمی و راهبردی است.

برای همکاری با فصلنامه روندهای جهانی نویسندگان، مترجمان، پژوهشگران و تحلیلگران می توانند مقالات، بررسی ها و گزارش های تحقیقاتی خود را به نشانی الکترونیک فصلنامه globaltrendsjournal@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069099

وب گردی

وب گردی