پاشازاده: استقلال کم کم به ساحل آرامش می‌رسد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شرایط استقلال رفته رفته بهتر شده و به نظر می‌رسد این تیم بعد از یک بحران شدید به ساحل آرامش نزدیک شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، مهدی پاشازاده اظهار کرد: با اتفاقاتی که در یک ماه گذشته در استقلال افتاد این تیم کم کم به ساحل آرامش رسیده است و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: سعادتمند در دوران کوتاهی که از مدیریتش می‌گذرد اقدامات موثری داشته و همین که توانسته تاحدودی مشکلات مالی تیم و بازیکنان خارجی را حل کند، اتفاق بزرگی را رقم زده است. امیدوارم بگذارند سعادتمند با آرامش و تمرکز بیشتر در استقلال به کارش ادامه دهد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص احتمال از سرگیری رقابتهای لیگ برتر اظهار داشت: این اتفاق خوبی نیست و آغاز دوباره این مسابقات نه به صلاح فوتبال است و نه به صلاح کشور. قبل از اینکه هر تصمیمی در این خصوص گرفته شود من اطمینان می دهم در صورتی که چنین تصمیمی گرفته شود اتفاقات خوبی نمی افتد و پشیمانی به بار می آورد.

ملی پوش پیشین فوتبال کشورمان تصریح کرد: نباید تصمیم سازان فوتبال اجازه دهند کار از کار بگذرد و بعد افسوس گذشته را بخورند. در حال حاضر اکثر قریب به اتفاق تیم ها حاضر به حضور در مسابقات نیستند و از این موضوع واهمه دارند. فدراسیون هم باید به این نظر احترام بگذارد و طوری تصمیم بگیرد که سلامت تیم های فوتبال و در نهایت جامعه به خطر نیفتد.

کد خبر: 1069137

وب گردی

وب گردی