کانون‌های فرهنگی واحد اردبیل به استقبال رزمایش مواسات رفتند/ پخش 200 بسته کمک مومانه در بین خانواده‌های بی بضاعت

دبیر کانون مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از پخش ۲۰۰ بسته موادغذایی اصلی سبدخانوار در بین خانواده دانشجویان بی بضاعت خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مائده شیخم در این باره گفت: به همت کانونهای فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی واحداردبیل و با محوریت کانون مهدویت، در راستای رزمایش مواسات وکمک مومنانه، مبلغ ۱۴ میلیون تومان جمع آوری شد که درقالب ۲۰۰ بسته موادغذایی اصلی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، سویا، شکر، قند، شکر، تن ماهی و چای دربین خانوادههای دانشجویان بی بضاعت ونیازمند در ایام لیالی قدر توزیع شد.

وی ادامه داد: ماه رمضان یکی از زیباترین اتفاقات انفاق و اکرام وایتام نیازمندان است که در این وضعیت کرونایی راه مبارزه با ویروس، همدلی مومنانه است. میدان دار اصلی جامعه اسلامی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری جوانان هستند که در سنگر دانشگاه از نفوذ نرم دشمنان جلوگیری می‌کنند. در همین راستا هدف از اجرای این پویش در دانشگاه توسط دانشجویان، ورود خیرخواهانه جوانان در این طرح بود که ماهم در اندازه وسعمان قدمی در راه همدلی و همراهی مومنانه برداشتیم.

شیخم افزود: 16 سال متوالی افطاری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در مسجد دانشگاه آزاد باعنوان طرح اکرام و ایتام کودکان برگزار می‌شد اما امسال به خاطر وضعیت کرونایی تغییر دادیم و پویش کمک های مومنانه رو اجرا کردیم.

دبیر کانون مهدویت واحد اردبیل در خصوص سایر فعالیتهای این کانون گفت: کانون مهدویت یکی از بزرگترین و کامل ترین کتابخانه تخصصی مهدویت را در شمال غرب کشور داراست و در طول سال تحصیلی کارگاه های آموزشی و تربیتی مهدویت، نشست های تخصصی با حضور اساتید مجرب از مرکز تخصصی مهدویت قم، جشن میلاد و آغاز امامت حضرت ولی عصر و همچنین طرح سه شنبه های مهدوی را در دانشگاه برگزار می‌کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1069173

وب گردی

وب گردی