نشست مجازی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری برگزار می‌شود

نشست مجازی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز آموزش عالی کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، نشست مجازی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز آموزش عالی کشور، شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

این نشست مجازی به میزبانی اداره کل روابط عمومی وزارت علوم و با محوریت بررسی فعالیت‌های انجام شده در حوزه مقابله با بیمای کرونا از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور و همچنین تعیین دستور کار و تبیین برنامه های روابط عمومی در سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

در این نشست ویدئوکنفرانسی، علاوه بر سخنرانی غلامی، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های پیش روی اداره کل روابط عمومی وزارت علوم و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور توسط علیرضا عبداللهی‌نژاد ارائه می‌شود و سپس نمایندگان منتخب روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور نیز نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069191

وب گردی

وب گردی