تصمیم گیری برای برگزاری نماز عید فطر با ستاد مبارزه با کرونا است

وزیر کشور با اشاره به پیشنهاد برگزاری نماز عید فطر در شهرستان‌های سفید، زرد و یا تمام کشور گفت: باید تمام این تصمیم را به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارجاع دهیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه کمیته امنیتی - انتظامی ستاد ملی کرونا، گفت: در جلسه امروز دستورهای متعددی داشتیم که یکی از آن‌ها مراسم روز قدس و نحوه برگزاری آن، بازگشایی حرم‌ها و آستان‌های مقدس و نحوه اجرای آن بود که راه‌ها و روش‌ها مطرح شد تا به ستاد ملی کرونا اعلام شود و آن‌ها در این خصوص تصمیم بگیرند.

وی افزود: در جلسات کمیته‌ها تصمیم سازی و به ستاد ملی کرونا اعلام می‌کنیم و ستاد ملی کرونا متناسب با شرایط، تصمیم گیری می‌کنند.

وزیر کشور گفت: همچنین در جلسه امروز درباره برگزاری نماز عید فطر که بسیار مهم بود، مباحث و پیشنهادهایی مطرح شد از جمله اینکه مراسم نماز عید فطر فقط در شهرهای سفید و زرد که بیش از ۴۰۰ شهر است در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود پیشنهاد دیگر این بود که نماز عید فطر در کل کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز باشد که تمام این پیشنهادها را به ستاد ملی ارائه می‌کنیم تا تصمیم بگیرند.

رحمانی فضلی افزود: در جلسه امروز پیشنهادهایی اعم از موافق و مخالف مطرح شد، ما در کمیته شرایط جامعه را در نظر می‌گیریم و بر اساس آن تصمیم گیری می‌شود، اما تصمیم نهایی با ستاد ملی کروناست.

کد خبر: 1069196

وب گردی

وب گردی