دفتر مدیریت استراتژیک در وزارت ارتباطات ایجاد می شود

وزارت ارتباطات برای تحقق برنامه های تقدیمی دولت دوازدهم به مجلس، برنامه ریزی برای تغییرات ساختاری و ایجاد «دفتر مدیریت استراتژیک» را در دستور کار قرار داد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، برنامه ریزی وزارت ارتباطات برای راه اندازی «دفتر مدیریت استراتژیک» این وزارتخانه در حکم معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات برای مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی برنامه ها و امور مجامع وزارت ارتباطات آمده است.

سیروس موثقی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات، در حکمی یاسر موحدی را به عنوان «مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی برنامه‌ها و امور مجامع» منصوب کرد.

در متن این حکم خطاب به یاسر موحدی آمده است: « ضروری است با عنایت به ماموریت وزارتخانه در جهت تحقق برنامه‌های دولت دوازدهم تقدیمی به مجلس شورای اسلامی و قانون برنامه ششم توسعه کشور و رعایت اسناد بالادستی به ویژه سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه کشور و اقتصاد مقاومتی و مصوبات شورای‌عالی فضای مجازی، با اتخاذ رویکرد استراتژیک متناسب با تغییرات ساختاری پیش روی وزارت متبوع، تمهیدات لازم جهت اصلاح کارکردها و ایجاد «دفتر مدیریت استراتژیک» را مدنظر قرار داده و انتظارات را برآورده کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069304

وب گردی

وب گردی