بهبود معیشت مطالبه اول دانشجویان از مسئولان

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بهبود معیشت و مشکلات اقتصادی همچنان در صدر جدول مطالبات دانشجویان از دولت و نظام قرار دارد.

علی مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به دیدار رمضانی هرساله مقام معظم رهبری با دانشجویان گفت: هر دانشجوی دغدغه‌مندی آرزوی حضور و صحبت در دیدار رهبری با دانشجویان را دارد زیرا می‌‌داند ایشان به فکر و دل‌نگرانی دانشجویان اهمیت می‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر شما در دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان در ماه رمضان تریبون برای صحبت داشتید چه مطالبه‌ای را مطرح می‌کردید، گفت: به عقیده بنده حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم همچنان در صدر جدول مطالبات جریان دانشجویی از مسئولان قرار دارد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: مردم در سال‌های اخیر با تحمل فشار‌های اقتصادی، گرانی و تورم بی‌سابقه همچنان به نظام و انقلاب وفادار بودند؛ اما مسئولان نیز نباید از نجابت مردم سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: فشارهای اقتصادی در دراز مدت نارضایتی‌های مدنی و اجتماعی را در پی خواهد داشت که موجب دلسردی مردم از انقلاب خواهد شد.

مالکی با اشاره با سیاست‌های ایران در حوزه بین‌الملل بیان کرد: در سالی که گذشت شاهد ترور سردار حاج قاسم سلیمانی، بد ‌عهدی آمریکا و اروپا در برجام، ظلم و ستم به مسلمانان هند و غیره بودیم که متاسفانه در هیچ کدام دستگاه دیپلماسی کشور با قدرت و اقتدار عمل نکرد.

این فعال دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: از دولت و وزارت خارجه درخواست داریم دست از انفعال برداشته و از موضع قدرت به مسائل مسلمانان سراسر جهان ورود پیدا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069318

وب گردی

وب گردی