فرصت جدید برای ثبت‌نام رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر

مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ تا فردا (۲۷ اردیبهشت) ادامه دارد و اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اشکذر، با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون سراسری ارشد سال ۹۹ تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات افرادی که در مرحله نخست(۱۶ تا ۲۷ بهمن ۹۸) و مرحله دوم (۱۲ تا ۱۵ اسفند ۹۸) در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند ایجاد شده و اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت تا شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

این داوطلبان می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعاتشان را ویرایش کنند.

به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون ارشد نشده‌اند ترتیبی اتخاذ شده که آنان نیز در بازه زمانی فوق پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر دارای هفت رشته در مقطع کارشناسی‌ارشد بوده که شامل رشته‌های مشاوره گرایش مشاوره خانواده- مهندسی برق گرایش سیستم‌های قدرت-مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی-زیست‌شناسی سلولی و مولکولی-ژنتیک-میکروبیولوژی و پژوهش هنر است.

کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ روزهای پنج‌شنبه دوم و جمعه سوم مرداد سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069328

وب گردی

وب گردی