سعادتمند: با وکیل دیاباته به توافق نهایی رسیدیم

مدیرعامل استقلال خبر از پرداخت مطالبات شیخ دیاباته و توافق با وکیل وی در روزهای آینده داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، احمد سعادتمند در گفت و گو یی با ما اعلام کرد: خوشبختانه از طریق کارگزار توانستیم طلب شیخ دیاباته را تأمین کنیم اما ما فقط می توانیم پول را تا سقف ۱۰ هزار دلار واریز کنیم و این موضوع پرداخت را کمی زمانبر می کند. البته این اتفاق برای میلیچ هم افتاد و وقتی ما ۱۱ هزار دلار پرداخت کردیم پول برگشت خورد و مجبور شدیم پول را در دو بخش پرداخت کنیم.

وی افزود: روز گذشته و از طریق دوستانی که در دبی داشتیم مبلغی حدود ۴۰ هزار دلار را به حساب دیاباته واریز کردیم و مابقی این پول را به صورت نقد در اختیار داریم.

سعادتمند ادامه داد: ما به وکیل دیاباته ایمیل زدیم و سه راه به او پیشنهاد دادیم. راه اول اینکه به او گفتیم به ایران بیاید تا بتوانیم مابقی پول را به صورت نقد به او پرداخت کنیم. پیشنهاد دوم این بود که گفتیم یک حساب شرکتی به ما برای پرداخت معرفی کند و یک حساب در اروپا به ما بدهد که گفت ما یک حساب در فرانسه داریم ولی ممکن است که پول در صورت واریز به این حساب بلاک شود. پیشنهاد سوم ما این بود که دو سه روز تحمل کنند تا بانک های دبی باز شود. با توجه به اینکه امروز و فردا دبی در تعطیلات است، از یکشنبه می توانیم از طریق صرافی ها و دوستانمان در دبی باقی پول را طی روزهای آینده به دیاباته پرداخت کنیم. با موافقت وکیل دیاباته دیگر مشکلی برای حفط این بازیکن نداریم.

کد خبر: 1069346

وب گردی

وب گردی