آزمایشگاه واقعیت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی تهران راه‌اندازی شد

دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران آزمایشگاه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه راه اندازی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده مجازی با همکاری یک استارتاپ، آزمایشگاه واقعیت مجازی (Virtual Reality) و واقعیت افزوده (Augmented Reality) را برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی کرد.

در این آزمایشگاه مجازی نرم افزارهای آموزش پزشکی با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی (Virtual Reality) و نرم افزارهای درمانی در حوزه توانبخشی و اپلیکیشن دارو با استفاده از تکنولوژری واقعیت افزوده (Augmented Reality) آموزش داده می‌شود.

همچنین از جمله محصولات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده که در این آزمایشگاه ارائه می‌شود پکیج‌های آموزشی پروسیجرهای سوزنی، پروسیجر گرفتن مایع نخاعی، ابدومینوسنتز، تزریق بوتاکس به عنوان نوعی روش درمانی برای بیماران سکته مغزی، نرم افزارهای فوبیای ارتفاع و تاریکی، نرم افزارهای بازیابی توانایی حرکتی بیماران مبتلا به پارکینسون و بیماران پس از سکته، اپلیکیشن واقعیت افزوده به عنوان مکمل آموزشی کتاب‌های آموزش آزمون رزیدنتی، اپلیکیشن واقعیت افزوده کارت ویزیت تخصصی حوزه سلامت با قابلیت بروزرسانی توسط کاربر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069349

وب گردی

وب گردی