مجتبی محرمی: بعضی از فوتبالیست‌های خارجی فقط خیلی خوب «تخمه» می‌شکستند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان خارجی بی کیفیت در فوتبال ایران زیاد بودند که فقط توانایی شکستن تخمه ایرانی را داشتند!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، مجتبی محرمی با اشاره به تصمیم جدید اتخاذ شده در راستای ممنوعیت ورود بازیکن و مربی خارجی به فوتبال ایران گفت: من در جریان جزییات نیستم اما فکر می‌کنم آنقدر بازیکن بی کیفیت خارجی وارد سیستم فوتبال ایران شد که به این تصمیم رسیدند.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: بازیکنان خارجی می‌آمدند تا پولی را برای خودشان و واسطه‌هایی که باعث حضورشان در لیگ برتر شده بودند درآمدزایی کنند و چند شوت ناقابل بزنند. بعضی از آنها فقط بلد بودند که تخمه بشکنند و از فوتبال ایران پول بگیرند.

وی بین مربیان با بازیکنان خارجی تفاوت قائل شد و گفت: قطعاً مربیان بزرگی مثل استانکو، برانکو و کی روش داشته‌ایم که ساختارسازی کردند. آنها واقعاً فوق‌العاده بودند اما قدر آنها را هم ندانستیم.

محرمی تصریح کرد: مربی خارجی باید به گونه‌ای انتخاب شود که بتواند فوتبال ایران را به سمت مسیر پیشرفت پیش برده و باعث شود کسانی که واقعاً استعداد فوتبالیست شدن دارند جذب شوند. فکر می‌کنم باشگاه‌های ما آنقدر نتوانستند پول بدهند و بدهکار شدیم که چنین تصمیمی گرفتند. شاید اگر مشکلات ارزی نبود باز هم دلال‌ها نمی‌گذاشتند چنین تصمیمی گرفته شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بلاتکلیفی باشگاه‌های ایرانی برای ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران صحبت کرد و گفت: وضعیت فعلی به سلامتی افراد مربوط است و نباید تصمیمی بگیریم که جان کسی به خطر بیفتد. فکر نمی‌کنم اگر شرایط مهیا شود تا بازی‌های لیگ برتر را از سر بگیریم شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم.

محرمی افزود: شرایط جدول به گونه‌ای است که پرسپولیس فاصله خیلی کمی با قهرمانی دارد و اگر قرار است تصمیم لغو بازی‌ها گرفته شود باید تلاش‌های این تیم را منظور کرده و آن را به عنوان قهرمان معرفی کنند. البته تعدادی از باشگاه‌ها نیز برای عدم سقوط می‌جنگند که آنها نیز تعیین تکلیف شده و حق تیمی پایمال نشود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره اختلافات بوجود آمده در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من مانده‌ام سه نفر آدم که نمی‌توانند اختلافاتشان را حل کنند چطور برای تیمی با حداقل ۵۰ میلیون هوادار تصمیم می‌گیرند؟ هر کس فکر خودش است که چه اسپانسری را جذب کند. هیچ وقت تا این حد مشخص نبود که چه دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد.

کد خبر: 1069398

وب گردی

وب گردی