ثبت‌نام 677 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 677 هزار نفر در آزمون ارشد خبر داد و گفت: ثبت‌نام آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته ساعت 24 امروز 27 اردیبهشت ماه به پایان می رسد.

فاطمه زرین‌آمیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در دوم و سوم مرداد ماه اظهار کرد: سازمان سنجش آموزش کشور مهلتی را به منظور ویرایش اطلاعات متقاضیانی که در مرحله اول ( از 16 تا 28 آذرماه) ، مرحله دوم ( از 14 تا 16 بهمن ماه) یا مرحله سوم ( اوم تا سوم اردیبهشت ماه) موفق به ثبت‌نام در آزمون ارشد نشده‌اند را در نظر گرفت.

وی ادامه داد: داوطلبان برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از 23 اردیبهشت تا ساعت 24 امروز 27 اردیبهشت ماه فرصت داشتند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و اطلاعات ثبت‌نامی خود را مشاهده یا نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد نشده‌اند نیز می‌توانند تا ساعت 24 امروز به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین اطلاعیه‌های مربوط به اصلاحات آن، نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

وی با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام کارشناسی ارشد خاطرنشان کرد:‌ در مجموع فرصت‌های قبلی تاکنون 677 هزار و 415 نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069405

وب گردی

وب گردی