ثبت‌نام 35 هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی/ امشب آخرین مهلت ثبت‌نام

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت‌نام بیش از 35 هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته گفت: داوطلبان تا ساعت 24 فرصت دارند برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

فاطمه زرین‌آمیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اظهار کرد: ثبت‌نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال جاری از چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه آغاز شده و با توجه به مهلت تمدید شده و ساعت 12 امروز شنبه به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: به داوطلبانی که تا امروز موفق به ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی نشده‌اند توصیه می‌شود تا پایان امشب نسبت به ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه ثبت‌نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می‌شود، داوطلبان می‌بایست همزمان با ثبت‌نام، نسبت به درج رشته محل‌های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته‌های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام کنند.

وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینه تقویم جدید آزمون‌های کشوری، آزمون کاردانی به کارشناسی جمعه 14 شهریورماه برگزار خواهد شد.

زرین‌آمیزی بیان کرد: داوطلبان برای دریافت کارت و برگ راهنمای آزمون می‌توانند از 11 تا 13 شهریور ماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. نتایج نهایی این آزمون نیز دهه سوم مهر ماه اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون کاردانی به کارشناسی 226 هزار و 356 نفر بوده که در قالب 5 هزار و 274 رشته محل صورت می‌گیرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی گفت: تاکنون 35 هزار و 625 نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069418

وب گردی

وب گردی