دومین نشست روسای مراکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی برگزار شد

دومین نشست با روسای مراکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اولین جلسه سراسری با روسای مراکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید در محل پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه با حضور مدیر کل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی و روسای ادارات این حوزه و همچنین روسای مراکز خدمات و تحقیقاتی استان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

این جلسه که با محوریت و تاکید بر اجرایی کردن بخشنامه ها و آیین نامه های این حوزه تشکیل شد، بر حوزه بازاریابی تخصصی خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی تاکید کرد.

روسای مراکز خدمات ضمن ارایه گزارش از وضعیت فعالیت های مرکز خدمات درخصوص کرونا و سایر موارد دیگر در استان ها، در جریان سیاست ها و خط مشی های کلی حوزه قرار گرفتند.

عبداله محمدی مدیر کل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه نیز ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به روند اجرایی امور، تاکید کرد: شرایط فعلی درخصوص بیماری کرونا نه تنها نباید مانعی در جهت دستیابی به اهداف این حوزه باشد، بلکه باید وظیفه مراکز را در مشارکت در حل این معضل سنگین تر کند.

وی افزود: کلیه برنامه ها به ویژه امر بازاریابی توسط شبکه آزمایشگاهی و تحقیقاتی مطابق با روال گذشته و با کیفیت و کمیت بهتر ادامه خواهد داشت.

در این جلسه، برنامه های اجرایی هر یک از حوزه های فعال شبکه آزمایشگاهی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و روسای مراکز خدمات مکلف شدند تا نسبت به نهایی سازی برنامه کسب و کار شبکه آزمایشگاهی، تعاون تجهیزات، برگزاری دوره های تخصصی و مشارکت دهی اعضای هیات علمی در این امور و در کل پیاده سازی برنامه ها و ارایه گزارش های به هنگام به پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی اقدام کرده و با جلب همکاری صنایع نقش موثری در جهش تولید داشته باشند.

همچنین تداوم برگزاری جلسات در قالب مجازی نیز مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069421

وب گردی

وب گردی