زیرساخت‌های لازم برای برگزاری امتحانات آنلاین را فراهم کرده‌ایم

مدیر دبیرستان پسرانه سمای2 تهران گفت: دبیرستان سمای2 آمادگی لازم برای امتحانات آنلاین را دارد و زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری را برای برگزاری مطلوب این امتحانات فراهم کرده است.

ناصر مرادی مدیر دبیرستان پسرانه سمای2 تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت آموزشی این مدرسه و آمادگی برای امتحانات پایانی دانش آموزان اظهار کرد: باتوجه به دستورات وزارت آموزش و پرورش، دبیرستان سما2 از امروز اقدام به بازگشایی مدرسه کرده‌ است تا دانش آموزان با حضور در مدرسه، رفع اشکال کنند.

وی افزود: دانش آموزانی که به هر دلیلی از کلاس‌های آنلاین استفاده کمتری کرده‌اند و یا این که به دلایل مختلف نتوانستند به کلاس‌های آنلاین متصل شوند، از امروز می‌توانند با حضور در مدرسه مشکلات و عقب افتادگی‌های درسی خود را از طریق دبیران جبران کنند. همچنین تمامی دبیران از امروز ملزم شده‌اند که برای رسیدگی به مشکلات دانش آموزان در مدرسه حاضر شوند.

مرادی ادامه داد: دبیرستان سمای2 با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شرایط را برای دانش آموزان مهیا کردیم که با خیال راحت در مدرسه حاضر شوند و به رفع اشکال بپردازند. خوشبختانه امروز تعدادی از دانش آموزان در مدرسه حضور پیدا کردند و پیگیر مباحث درسی خود شدند.

مدیر دبیرستان پسرانه سمای2 تهران تصریح کرد: تمامی کلاس‌های آنلاین دبیرستان سمای2 طی این مدت به طور منظم برگزار شده و خوشبختانه مشکل چندانی در این حوزه نداشتیم.

وی با اشاره به برگزاری امتحانات گفت: وزارت آموزش پرورش برگزاری امتحانات پایه‌های یازدهم و دوازدهم را به مدارس واگذارکرده است؛ دبیران این 2 پایه براساس نمرات ترم و میان ترم اول و همچنین آزمون آنلاینی که به عنوان امتحانات پایانی برگزار خواهیم کرد، نمره‌ای را به عنوان بنیه علمی دانش آموزان و نمره نهایی ترم دوم آن‌ها در نظر خواهند گرفت.

مرادی درباره امتحانات پایه دوازدهم نیز یادآور شد: براساس زمانبندی آموزش و پرورش، امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز روز 17 خرداد برگزار خواهد شد؛ خوشبختانه دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان ما باتوجه به برگزاری منظم کلاس‌های مجازی، تهیه فیلم‌های آموزشی و امتحانات آنلاین، آمادگی لازم برای امتحانات نهایی و کنکور را دارند.

مدیر دبیرستان پسرانه سمای 2 تهران در پایان خاطرنشان کرد: دبیرستان سمای2 آمادگی لازم برای امتحانات آنلاین را دارد و زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری را برای برگزاری مطلوب این امتحانات فراهم کرده است. دبیران می‌توانند آزمون آنلاین با بالاترین کیفیت ممکن برگزار کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069424

وب گردی

وب گردی