آغاز آزمون ضمن خدمت برنامه ریزی و مدیریت فعالیت‌های اردویی

مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش از آغاز آزمون ضمن خدمت برنامه ریزی و مدیریت فعالیت‌های اردویی با حضور بیش از 120 هزار نفر متقاضی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی با اشاره به آغاز آزمون ضمن خدمت برنامه ریزی و مدیریت فعالیت‌های اردویی گفت: محتوای آموزشی دوره ضمن خدمت برنامه ریزی و مدیریت فعالیت‌های اردویی (مرحله دوم) با کد 94004120 و طول دوره 32 ساعت در سامانه Ltms بارگذاری شده است.

وی ادامه داد: پس از تصویب آیین نامه اردوهای دانش‌آموزی در جلسه 965 مورخ 17 تیر 98 شورای عالی آموزش و پرورش و پس از بازنگری دستور العمل برگزاری اردوهای دانش‌آموزی به شماره 93770 مورخ 28 مرداد 98 نیازمند برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی بودیم.

رمضانی افزود: این دوره در قالب 32 ساعت با کد 94004120 در ابتدای سال 99 آغاز شد که محتوای بارگذاری شده برای این دوره شامل جایگاه فعالیت‌های اردویی در نظام تعلیم و تربیت، تشریح و تبیین دستورالعمل برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، ساختار و وظایف عوامل اجرایی اردو (برگزاری مراسم در اردو)، مهارت‌های اردویی (چادر زنی، جهت یابی، نقشه خوانی و کوه پیمایی)، بازی‌های گروهی، سرودها و تشویق‌های اردویی، مدیریت در اردو؛ قابلیت‌های و پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی، فوریت‌های امدادی در اردو، ایمنی وسایل نقلیه در اردوهای دانش‌آموزی و ارزشیابی و گزارش نویس در اردو است.

مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش بیان کرد: شرکت کنندگان پس از استفاده از 8 جلسه محتوای آموزشی و مهارتی بارگذاری شده در سامانه از امروز 27 اردیبهشت تا 20 خرداد ماه می‌توانند در آزمون‌های تخصصی شرکت کنند و پس از اخذ نمره قبولی موفق به دریافت گواهینامه تخصصی برای برگزاری اردوهای دانش‌آموزی خواهند شد.

رمضانی ظرفیت این دوره را 120 هزار نفر اعلام کرد و گفت: اولویت این دوره با مربیان پرورشی و معاونان پرورشی مدارس، مدیران و معاونان آموزشی مدارس، مربیان پرورشی با رشته شغلی غیر پرورشی و کارکنان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی استان و منطقه و همکاران شاغل در مدارس غیر دولتی است.

این دوره با همکاری اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و همچنین مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069428

وب گردی

وب گردی