برگزاری رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه در دانشگاه آزاد قزوین

رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه با حضور مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد قزوین در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از قزوین، رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه با حضور مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و حجت‌الاسلام و المسلمین حیدری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین، سرهنگ کاظمی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین، معاونان، مدیران و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی برگزار شد.

موسی‌خانی در حاشیه برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر و بشردوستانه دانست و گفت: امیدوارم به برکت این ماه با عظمت و با کمک و همدلی به یکدیگر شاهد برچیده شدن چهره فقر و بهره بردن همه افراد از سفره و ارزاق مناسب در جامعه اسلامی باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان قزوین نیز در این مراسم، گفت: همکاری همدلانه و صمیمانه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، بسیج دانشجویی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) منجر به برگزاری این رزمایش با عظمت شد.

وی در خصوص جزئیات بسته‌های معیشتی اظهار داشت: 300 بسته غذایی تهیه شده شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، نخود، لوبیا و رب است که ارزش هر بسته در حدود 250 هزار تومان بوده و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده بین بسیج دانشجویی دانشگاه و مراکز بهداشتی استان، بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069432

وب گردی

وب گردی