ماتزاتزی: یوونتوس همیشه بازنده فینال‌هاست

مدافع پیشین تیم فوتبال اینتر معتقد است یوونتوس هنوز هم بهترین تیم ایتالیاست، اما همیشه در مسابقات نهایی چهره یک بازنده را دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مارکو ماتزارتری که در سال 2010 کمک شایانی به اینترِ تحت‌هدایت ژوزه مورینیو برای کسب سه‌گانه قهرماتی ایتالیا و اروپا کرد، در گفت‌وگو اینستاگرامی با کریستین ویری، هم‌تیمی پیشین خود در پاسخ به این پرسش که «اگر اینتر در سال 2010 در دیدار تعیین‌کننده قهرمانی سری A به سی‌ینا، در فینال جام حذفی به رم و در فینال لیگ قهرمانان اروپا به بایرن مونیخ می‌باخت، چه کار می‌کردی؟»، گفت: خودم را می‌کشتم.

وی افزود: تو خودت بهتر از من می‌دانی که وقتی به عنوان دومی می‌رسی و قهرمان نمی‌شوی، چه حسی داری. رسیدن به فینال خیلی سخت است. یوونتوس همیشه به فینال می‌رسد، اما بازنده فینال‌هاست. تجربه از دست رفتن قهرمانی سری A را با اینتر در تاریخ 5 مِی 2002 و شکست در چند فینال جام حذفی ایتالیا را داشته‌ام. این به شانس هم بستگی دارد. به نظر من قهرمانی در لیگ قهرمانان به اندازه دو قهرمانی در لیگ می‌ارزد که یکی در ماه دسامبر پایان می‌یابد و دیگر در ماه فوریه شروع می‌شود.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا اما معتقد است بانوی پیر همچنان بهترین تیم ایتالیاست. وی در این باره گفت: اینتر در حال انجام کارهای خوب زیادی است، اما یوونتوس هنوز هم بهتر از ما است. این حقیقت باید گفته شود، وگرنه ما شبیه به جنگجویان کیبورد (اشاره به کسی که در رسانه‌ها پرخاشگری می‌کند اما در زندگی واقعی اینطور نیست) هستیم. یووه در سال‌های اخیر عالی کار کرده، اما اطمینان دارم که اینتر هم به آن سطح خواهد رسید. ما در بازی‌های رودررو با یوونتوس چیزهایی کم داشته‌ایم، اما اگر لیگ از سر گرفته شود، این چیزها دیگر معنی ندارد.

ماتراتزی درباره از سرگیری بازی‌های سری A خاطرنشان کرد: برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته، سری A متفاوتی است. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. پس از آن امیدوارم بهترین تیم فاتح اسکودتو شود.

کد خبر: 1069486

وب گردی

وب گردی