جدول برنامه تلویزیونی  «طبیب» در هفته جاری

برنامه تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز مهمان پزشکان و متخصصانی است که هریک علائم، هشدارها و راه های پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، برنامه طبیب که امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت میزبان دکتر سعید اوسطی متخصص تغذیه بود به موضوع درمان‌ها و راه‌حل‌های چاقی پرداخت و همچنین به سوالات برنامه در خصوص تغذیه و درمان چاقی پاسخ داد.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه با حضور دکتر امیر رضا آفتابی متخصص فیزیوتراپیست، موضوع پیاده روی در سنین مختلف را به همراه پاسخگویی به سوالات مخطبین پیگیری خواهد کرد.

این برنامه همچنین در روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه دکتر محمدرضا منصوری جراح و متخصص چشم را روی آنتن شبکه سه خواهد داشت و موضوع بیماری های شبکیه چشم را بررسی خواهد کرد.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت پذیرای طبیب محمد جواد ملکی یزدی متخصص قلب و عروق خواهد بود و به همراه این پزشک به موضوع سکته قلبی و پیشگیری از آن خواهد پرداخت.

و در روز پایانی پخش «طبیب» در هفته جاری دکتر غلامرضا کرد افشاری کارشناس طب ایرانی میهمان این برنامه خواهد بود و به پرسش های مخاطبین در خصوص طب ایرانی پاسخ خواهد داد.

آیتم ورزش در خانه، بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی می باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069490

وب گردی

وب گردی