حیدری‌راد: یکی از مشکلات‌مان نداشتن اسپانسر برای تیم ملی هندبال است

لژیونر هندبال ایران گفت: یکی از مشکلات ما این است که تیم ملی‌مان اسپانسر ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سعید حیدری‌راد، سنگربان ایرانی تیم دینامو بخارست رومانی درمورد اینکه آیا سن 29 سالگی برای رفتن به اروپا و لژیونر شدن دیر بود یا خیر، اظهار داشت: به هر حال باید شرایط فراهم می‌شد و پیشنهاداتی به دستم می‌رسید که بخواهم درمورد آن تصمیم گیری کنم. من در سن 26 سالگی نخستین پیشنهاد خارجی‌ام را دریافت کردم و لژیونر شدم. فکر می‌کنم دیر نشده باشد، چون از نظر من یک دروازه‌بان در هندبال می‌تواند تا سن 40 سالگی بازی کند. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که بلوغ دروازه‌بانی از سن 32 سالگی آغاز می‌شود.

وی درمورد عملکرد خود در تیم دیناموبخارست، خاطرنشان کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا من با تیم اشتوتگارت آلمان قرارداد بستم، اما مشکلاتی پیش آمد که من نتوانستم به این کشور بروم و قراردادم لغو شد. در روزهای اخیر چند پیشنهاد از کشورهای فرانسه، پرتغال و مقدونیه‌ داشتم، اما این روزها شرایطم در دینامو خوب است. در چند روز آینده باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

لژیونر هندبال ایران با اشاره به رقابت‌های قهرمانی آسیا و عدم راهیابی به مسابقات جهانی، گفت: ما در حال حاضر از نظر برگزاری اردو دچار مشکلاتی هستیم. ما در یک ماه دو مرحله اردو داشتیم، اما این موضوع اصلاً کافی نیست. تیم باید به گونه‌ای بسته شود که هیچ مشکلی نداشته باشد. مدتی است که تیم ملی ما اسپانسری ندارد؛ اگر اسپانسرهای بیشتری به سمت تیم ملی بیایند ما می‌توانیم اردوهای بیشتر و بهتری برگزار کنیم.

حیدری‌راد در ارتباط اینترنتی خود با برنامه تلویزیونی ورزش تعطیل نیست از شبکه ورزش، عنوان کرد: ما اگر اردوهای خوبی داشتیم شاید در 30 ثانیه پایانی مقابل کره جنوبی شرایط تغییر می‌کرد. اردویی در ترکیه داشتیم و با قطر هم بازی دوستانه برگزار کردیم، اما واقعاً اینها کافی نیست. هزینه‌های زیادی برای تیم ملی کره‌جنوبی شده که این تیم می‌تواند به فینال راه پیدا کند. آنها برای تمام موارد برنامه‌ریزی کرده‌اند و ما هم باید از حالا برای خود برنامه‌ریزی کنیم. هرچند معتقدم که همین حالا هم دیر است. امیدوارم مسئولان همین امروز برای این کارها دست به کار شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069508

وب گردی

وب گردی