ویلموتس: منتظر رای شکایت از فدراسیون فوتبال ایران در فیفا هستم

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در بلژیک فقط در تیم استانداردلیژ کار می‌کند، گفت: چند پیشنهاد دارم و منتظر رای شکایت از فدراسیون فوتبال ایران در فیفا هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، در روزهای گذشته و با اعلام عدم تمدید قرارداد «لازلو بولونی» سرمربی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک، رسانه های این کشور از مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران به عنوان گزینه جانشینی بولونی یاد کردند.

این در حالی است که ویلموتس در مصاحبه با یکی از سایت های بلژیک، حضورش در تیم آنتورپ را تکذیب و تاکید کرد در بلژیک فقط در تیم استاندارد لیژ سرمربیگری می کند. وی همچنین به شکایتش از فدراسیون فوتبال ایران بعد از قطع همکاری با تیم ملی کشورمان اشاره کرد و گفت که منتظر رای فیفا است.

ویلموتس ابتدا درباره احتمال حضورش در تیم آنتورپ به سایت «RTBF» گفت: وکلای من به دنبال کارفرمایانی هستند و قبلا هم چند پیشنهاد دریافت کرده ام اما فعلا منتظر هستیم.

وی افزود: اگر برای سرمربیگری به بلژیک برگردم فقط در تیم استاندارد لیژ کار می کنم. این باشگاه قلب من است و همیشه از من حمایت کرده است.

ویلموتس تاکید کرد: من باید به باشگاهی برگردم که در دوران حرفه ای و بازیگری ام چیزهای زیادی برایم به ارمغان آورد و من همیشه طرفدارش بوده ام. امروز شخصی در این تیم سرمربی است (میشل پرودوم) و شما هرگز نمی توانید بگویید که می خواهم به این باشگاه بروم. همه چیز به شرایط بستگی دارد. قراردادهایی وجود دارد که باید رعایت شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به دوران کاری اش در این تیم هم اشاره کرد و گفت: کار با تیم ملی ایران در تاریخ ۱۵ نوامبر گذشته متوقف شد. من شکایتی را در فیفا ثبت کرده ام که در حال دادرسی است. منتظر حکم و رای هستم.

کد خبر: 1069520

وب گردی

وب گردی