تشکیل ستاد اجرایی پیشگیری کرونا در دانشگاه‌ها با محوریت مراکز بهداشت و درمان

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در ماه‌های اخیر در همه دانشگاه‌های کشور، ستاد اجرایی پیشگیری از ویروس کرونا با محوریت مراکز بهداشت و درمان همان دانشگاه‌ها تشکیل شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مجتبی صدیقی درباره آخرین اقدامات سازمان امور دانشجویان برای مقابله با کرونا گفت: تهیه و انتشار محتواهای آموزشی پیشگیری بهداشتی با مشارکت همیاران بهداشت و تهیه پروتکل‌های بهداشتی مورد نیاز دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اقدامات مهم سازمان امور دانشجویان در مقابله با ویروس کرونا بوده است.

وی افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به‌صورت حضوری و غیر حضوری (تلفنی، شبکه‌های اجتماعی و ...) و نظارت بر حسن اجرای صحیح ضدعفونی و گندزدایی اماکن دانشگاهی و تهیه و توزیع محلول‌های ضدعفونی از اقدامات دیگری است که توسط مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و با مدیریت دفتر سلامت و بهداشت روان سازمان امور دانشجویان انجام شده و ادامه دارد.

رئیس سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا می‌توان به تهیه و توزیع بسته‌های حاوی اقلام بهداشتی محافظت فردی و مواد ضدعفونی‌‌کننده دست اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069540

وب گردی

وب گردی