انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد کرمانشاه و دادگستری استان

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و دادگستری کل استان با هدف گسترش همکاری های علمی و حقوقی منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمانشاه، تفاهم نامه‌ همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به نمایندگی دکتر فرهاد گل محمدی سرپرست این دانشگاه و دادگستری کل استان به نمایندگی دکتر بهمن مرادی فر معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری به امضاء رسید.

گل محمدی در مورد انعقاد این تفاهم نامه گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه گسترش همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی است که با وجود اعضای هیأت علمی توانمند در دانشگاه آزاد اسلامی و تأمین بودجه های پژوهشی و آموزشی توسط اداره کل دادگستری به صورت طرح های برون سازمانی و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت دفتر توانمند سازی دانشگاه جهت وکلا، قضات و کارکنان دادگستری انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه به روز بودن دانش وکلا، قضات و کارکنان دادگستری با توجه به مشکلات روز حقوقی در استان یک نیاز اساسی است که از طریق ارتباط مستمر با دانشگاه قابل حل است، افزود: برنامه ریزی لازم و اجرای دوره های آموزشی مستمر از طریق ارتباط پیوسته دانشگاه و دادگستری می تواند در به روز بودن دانش حقوقی مؤثر باشد و یکی از مباحث جدی است که در این تفاهم نامه به آن اشاره شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1069558

وب گردی

وب گردی