مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره جایزه ملی ایثار برگزار شد/ تجلیل از 18 دانش آموخته دانشگاه آزاد

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزارشد که در این مراسم 18 نفر از دانش آموختگان برتر دانشگاه آزاد هم تقدیر شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این مراسم که به صورت وب کنفرانس در مجتمع فرهنگی عرفان تهران برگزار شد،برترین‌های آموزشی و تحصیلی شاهد و ایثارگر تجلیل شدند.

در این مراسم،حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:وظیفه داریم از تک تک فرزندان کسانی که در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه جنگ تحمیلی از جان‌شان گذشته‌اند تجلیل کنیم.

پیش از سخنان شهیدی،حجت‌الاسلام کاویانی‌زاد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس این جشنواره با اشاره به تجلیل از حدود ۷۰ نفر از برترین‌ها در این مراسم گفت:امیدوارم در سال‌های آینده زمینه معرفی چهره‌های علمی بیشتری از این الگوها فراهم شود.

در ادامه،محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران،ضمن قرائت بیانیه جشنواره گفت: در بین برگزیدگان ۱۵ نفر از برگزیدگان شاهد و ایثارگر تحت پوشش مراکز وزارت علوم،۱۲ نفر از مراکز تحت پوشش وزارت بهداشت،۱۲ نفر از مراکز تحت پوشش حوزه‌های علمیه،۱۸ نفر از مراکز تحت پوشش دانشگاه آزاد اسلامی و ۱۱ نفر از مراکز تحت پوشش وزارت آموزش و پرورش حضور دارند.

در این مراسم همچنین پیام‌های تصویری دکتر نمکی وزیر بهداشت،دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه به این جشنواره پخش شد.

گفتنی است 18 نفر از دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی که از خانواده معزز شهدا و ایثارگزان بوده و توانسته اند در کنکورهای مقاطع مختلف حائز رتبه برتر شوند نیز در این مراسم تقدیر شدند.

انتهای پیام

کد خبر: 1069563

وب گردی

وب گردی