رسالت و وظیفه دانشگاهیان بزرگداشت مقام ایثار و شهادت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: هر ملتی که تاریخ خود را فراموش کند، آینده ندارد و آنچه که رسالت و وظیفه ماست بزرگداشت مقام ایثار و شهادت است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در اختتامیه جشنواره ملی ایثار که به صورت وب کنفرانس در مجتمع فرهنگی عرفان تهران برگزار شد، در پیام ویدئویی مقام ایثار و شهادت را گرامی داشت.

متن پیام ویدئویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح ذیل است:

با حمد و سپاس و ستایش به مظهر حضرت باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم(ص)، اسوه نیک انسانیت و انسان ها و اهل بیت کرامش که چراغ راه هدایت بشریت هستند. بر شهیدان انقلاب اسلامی و امام شهیدان درود می فرستم.

بزرگداشت مقام شهید و ایثار در جامعه، بزرگداشت ارزشهاست. هر ملتی که تاریخ خود را فراموش کند، آینده ندارد و آنچه که رسالت و وظیفه ماست، بزرگداشت مقام ایثار و شهادت است.

جشنواره ملی ایثار از مجموعه جشنواره هایی است که سالانه برگزار می شود. ما در دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته افتخار آن را داشتیم که برگزارکننده این جشنواره ملی بودیم، اما امسال به دلیل وجود این ویروس منحوس که خود جبهه دیگر از ایثار و شهدای سلامت را جلوه گر شد، مانع از برگزاری حضوری این جشنواره گردید، ولی این مانع از این نیست که ما وظیفه خود را برای پاسداشت مقام ایثار فراموش کنیم.

امروز شاید جامعه بیش از هر زمان دیگر نشان دهنده جلوه های ایثار و قدرت ملت بزرگ ایران است. ایثاری که توانست به کمک مردم بیاید و به خوبی تا این مرحله را به مدد الهی پشت سر بگذارد.

اما 18 تن از دانشجویان عزیز ما در دانشگاه آزاد اسلامی توانسته اند در این جشنواره ملی مقام برتر را کسب کنند که من خدمت همه دانشجویان خصوصا دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض می کنم و امیدوارم که انشالله در بقیه مراحل زندگی بتوانند ادامه دهنده راه پدران خویش باشند.

ایثار ، مکتب و فکری است که در جامعه ما مبتنی بر ارزش های دینی، جایگاه بسیار ویژه ای دارد و انشالله بتوانیم با برگزاری این جشنواره ها، همواره در پاسداشت و ارزش گذاری و زنده بودن این روحیه تلاش کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069573

وب گردی

وب گردی