جسد پسر ۱۳ ساله از کانال آبی در خاورشهر بیرون کشیده شد

جسد پسر ۱۳ ساله ای که به کانال آب خاور شهر سقوط کرده بود پس از ۲۰ ساعت تلاش مداوم آتش نشانان از آب های کانال بیرون آورده شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بعد از ظهر روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۲۱، ۶۶، ۶۳ و نیز گروه امداد و نجات ۱۵ این سازمان را به محل حادثه در شهرک خاورشهر اعزام کرد.

بر اساس این گزارش، طبق اظهار عموی این نوجوان ۱۳ ساله، ظاهراً این پسر تبعه افغانستان برای خرید از محل زندگی خود خارج شد و از ساعت ۱۴ روز جمعه گذشته دیگر هیچ خبری از وی نبود.

آتش نشانان در ۴ نقطه از کانال آب شهرک خاورشهر تا شهرک قیام‌دشت با نظارت مدیر و معاون عملیات منطقه ۸ آتش نشانی به جستجو مشغول شدند و در ادامه نیز با هماهنگی با اداره آب و فاضلاب منطقه مسیر آب به منظور پایین آمدن سطح آب بسته شد.

سرانجام پس از جستجوی نقطه به نقطه‌ مسیر مذکور در حدفاصل روستای توتک و کارخانه‌ی ایران گچ، جسد این پسر نوجوان، روز گذشته و پس از ۲۰ ساعت تلاش مستمر پیدا و از داخل کانال آب بیرون آورده شد.

جنازه این شخص برای انجام اقدامات قانونی و همچنین بررسی علت مرگ و نیز چگونگی بروز این حادثه، پس از تأیید مرگ توسط تیم اورژانس، تحویل عوامل انتظامی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069592

وب گردی

وب گردی