2 هزار ماسک در بیمارستان‌های استان البرز توزیع شد

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از برگزاری طرح رزمایش کمک مومنانه این دانشگاه ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، یعقوب فتحی مسئول بسیج اساتید واحد کرج در خصوص کمک های اساتید استان البرز به نیازمندان گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر برگزاری رزمایش گسترده در کشور برای مواسات و کمک به نیازمندان جامعه و در راستای لبیک به فرمان معظم له بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در رزمایش کمک مومنانه وارد عمل شد.

وی اظهار داشت: مرحله اول رزمایش همدلانه و کمک مومنانه با حمایت از کسب و کار های آسیب دیده در ایام کرونا با مشارکت کمیته امداد حضرت امام (ره) وبا استقبال اساتید بسیجی واحد کرج در اختصاص وجه نقدی برگزار گردید.

مسئول بسیج اساتید واحد کرج با اشاره به اجرای سه مرحله ای این رزمایش ادامه داد: در مرحله دوم نیز مشارکت در تهیه و توزیع 2 هزار عدد ماسک در سطح بیمارستان های شهرستان با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و در مرحله سوم تهیه و توزیع 80 بسته حمایتی مواد غذایی با مشارکت سازمان بسیج اساتید استان البرز و نهاد مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج جهت حمایت از اقشار نیازمند جامعه در ماه مبارک رمضان رسالت خود را در حل مسائل جامعه در حد بضاعت انجام داده است.

فتحی در پایان خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده اجرای اینگونه رزمایش ها در دستور کار بسیج اساتید واحد کرج برای شرایط خاص جامعه قرار دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1069672

وب گردی

وب گردی