آزادی زندانی بدهکار بیمار با کمک ستاد دیه

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: زندانی نیازمندی که بیماری «ام اس» داشت و به دلیل بدهی و تعهد مالی با شکایت طلبکار در زندان به سر می‌برد با تلاش مددکاران نمایندگی ستاد دیه استان تهران و کمک نیکوکاران نوع‌دوست آزاد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از ستاد دیه، منوچهر رحمانی گفت: بهزاد از آذر ماه سال گذشته با شکایت شاکی مبنی بر تعهد مالی به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و تاخیر و تادیه که به حدود ۶۳ میلیون تومان تبدیل شده بود، در زندان به سر می برد.
وی ادامه داد: این زندانی ۵۳ سال داشت و با تشدید علائم بیماری ام اس در زندان، تلاش ها برای نجات وی و تامین بدهی اش بیشتر شد تا آنکه با قطعیت حکم و کمک های ستاد دیه و نیکوکاران، امکان آزادی وی محقق شد.
رحمانی اضافه کرد: چک نجات بهزاد امروز صادر و این زندانی ۲ روز دیگر با دستور مرجع قضایی آزاد خواهد شد و عید سعید فطر بهترین عیدی برای وی و خانواده اش خواهد بود.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: کمک به نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان، بسیار ارزشمند است و خوشا به سعادت آنان که با بخشش مال خود، نیازمندان را نیز مهمان خوان رحمت الهی می کنند.
براساس این گزارش، شماره کارت های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ نزد بانک ملی و ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۹۵۵۱۹ نزد بانک تجارت آماده دریافت این هدایا است. همچنین شماره تماس ۸۸۸۶۱۸۷۰ نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات نیکوکاران روزه دار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069676

وب گردی

وب گردی