تونل ضدعفونی پرسپولیسی‌ها آماده شد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: منتظر ابلاغ پروتکل‌ها هستیم، ولی اقداماتی مثل تهیه تونل ضدعفونی، هماهنگی با آزمایشگاه و ... را انجام داده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: منتظر ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی و پزشکی برای شروع تمرینات و بازی‌ها هستیم، اما رأسا نیز اقدام و برنامه‌ریزهای خود را داریم.

وی ادامه داد: جدای از پروتکل‌ها که باید ابلاغ شود، امروز قرار است تصمیم بگیرند که برای نمونه‌گیری و آزمایش از اعضای تیم‌ها به چه ترتیب عمل شود. ما منتظر اعلام این مسئله هستیم تا اقدام لازم برای اجرای آن را انجام بدهیم. البته فارغ از این مسئله، از روزهای قبل هماهنگی‌هایی داشتیم و آزمایشگاهی را برای این منظور در نظر گرفته‌ایم و بررسی بازیکنان در اولویت کار ما قرار دارد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: همچنین تونل ضدعفونی را سفارش داده‌ایم که آماده شده است و در ورزشگاه شهیدکاظمی نصب می‌شود. اقلام مورد نیاز از جمله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده را نیز به باشگاه اعلام کرده‌ایم که در اختیار تیم قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز آغاز تمرینات تیم‌های ورزشی از روز پنجشنبه اول خرداد ماه را صادر کرده است، به بازیکنان خارجی تیم اعلام شده است با توجه به محدودیت پروازها به شکلی برنامه‌ریزی کنند که تا پایان هفته در تهران حضور داشته باشند.

کد خبر: 1069747

وب گردی

وب گردی