پیاده‌روی دانشگاهیان از حرم عبدالعظیم تا مرقد امام (ره) برای گرامیداشت روز جهانی قدس

جمعی از دانشگاهیان فردا برای گرامیداشت روز جهانی قدس و اعلام انزجار از رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) تا حرم بنیانگذار کبیر انقلاب پیاده روی خواهند کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، محمد غلامیان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: جمعی از دانشگاهیان فردا برای گرامیداشت روز جهانی قدس از ضلع جنوبی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) تا حرم بنیانگذار کبیر انقلاب پیاده روی خواهند کرد.

وی افزود: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود، تصمیم گرفتیم تا با انجام این حرکت ضمن اینکه حمایت خود را از قبله اول مسلمین اعلام کنیم، انزجار خود را به مستکبران به خصوص رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی نشان دهیم.

غلامیان گفت: دانشگاهیان در این پیاده روی بعد از رسیدن به حرم امام (ره) با کاشت یک نهال زیتون که نماد فلسطین و بیت المقدس است، حمایت خود را از قبله اول مسلمانان نشان خواهند داد.

وی تصریح کرد: این مراسم فردا سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ از حرم حضرت عبدالعظیم (ع) آغاز خواهد شد و تا کنون هم بسیاری از دانشگاهیان برای حضور در مراسم اعلام آمادگی کردند و از دانشگاهیان دیگر هم دعوت می‌کنیم تا در این مراسم حضور یابند.

لازم به ذکر است در روز‌های گذشته هم در برخی از شهر‌های کشور برنامه‌های مشابهی برای حمایت از قدس و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی برگزار شده و تا جمعه هم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069757

وب گردی

وب گردی