مشکلات دانش‌آموزان روستایی و حاشیه‌ای شهر با آموزش آنلاین/ مطالب درسی با تلفن و پیامک منتقل می‌شود!

مدیر دبستان پسرانه سمای بروجرد گفت: برخی مدارس دولتی در حاشیه شهر و مناطق روستایی با مشکلات زیادی در حوزه آموزش آنلاین مواجه بودند.

شهرام شهبازی مدیر دبستان پسرانه سمای بروجرد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های آموزشی این مدرسه در آستانه امتحانات پایان ترم اظهارکرد: دبستان سمای بروجرد از همان روزهای اول آغاز تعطیلات، آموزش مجازی و غیرحضوری را آغاز و فعالیت‌های درسی دانش آموزان طبق برنامه هفتگی ادامه پیدا کرد.

وی افزود: درحال حاضر 95 درصد محتوای درسی دانش آموزان به اتمام رسیده و معلمان مشغول دوره دروس هستند؛ آموزش مجازی در ابتدای امر با استفاده از نرم افزارهای مختلف و تشکیل گروه در پیام رسان‌ها انجام شد که بازخورد مثبتی در میان دانش آموزان داشت.

شهبازی ادامه داد: خوشبختانه آمادگی دانش آموزان ما برای امتحانات باتوجه به عدم آموزش حضوری در سطح بالایی قرار دارد و نگرانی از این بابت نداریم؛ تمامی فعالیت‌های درسی دانش آموزان به صورت روزانه رصد می‌شود و از معلمان و اولیا درباره وضعیت آن نظرسنجی انجام می‌شود.

مدیر دبستان پسرانه سمای بروجرد تصریح کرد: دانش آموزان ما درحال حاضر از سامانه آموزشی«دان» که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی طراحی شده استفاده می‌کنند. چندین کلاس به صورت آزمایشی و پایلوت در این سامانه فعالیت دارند که در آینده نزدیک به دنبال گسترش این کلاس‌ها هستیم.

وی با اشاره به مشکلات آموزش آنلاین برای دانش آموزان ساکن مناطق محروم خاطرنشان کرد: دانش آموزان مدرسه‌ ما به دلیل این که در سطح مطلوبی از تمکن مالی قرار دارند، با مشکلات زیادی مواجه نبودند؛ اما خب طبق اطلاعاتی که به دست آوردیم، برخی مدارس دولتی در حاشیه شهر و مناطق روستایی با مشکلات زیادی در حوزه آموزش آنلاین مواجه بودند. به طوری که برخی از معلمان این مدارس، مطالب درسی را از طریق تلفن و پیامک به دانش آموزان منتقل می‌کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069769

وب گردی

وب گردی