دعوت از رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برای گفت و‌گوی مجازی با دانشجویان

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی  در نامه‌ای از رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ‌ها برای گفت‌و‌گوی مجازی با دانشجویان دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی درباره حضور مسئولان در میان دانشجویان خطاب به حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نامه‌ای نوشت.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: علیرغم این که در سال‌های گذشته رهبرانقلاب مکرر بر حضور مسئولان در بین دانشجویان و پاسخ به سوالات و ابهامات آنان تاکیده کرده‌اند، این امر به صورت مطلوب محقق نشده است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: با توجه به دیدار دانشجویی اخیر که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به صورت خاص مورد خطاب رهبر انقلاب قرار گرفت، ایشان توقع خود از مجموعه نهاد مبنی بر متعهد شدن در پاسخ به سوالات دانشجویان را اعلام فرمودند؛ از جنابعالی دعوت می‌شود که در گفتگوی زنده اینستاگرامی با دانشجویان از طریق صفحه رسمی این تشکل(@mostaghelatu)، حضور به‌ هم رسانید و به سوالات مطرح شده در دیدار دانشجویی اخیر و سایر سوالات دانشجویان پاسخ دهید.

در بخش پایانی این نامه آمده است: زمان پیشنهادی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی جهت حضور در برنامه دوشنبه 5 خرداد ماه 1399 است؛ اما از آنجایی که از حجم کار و دغدغه‌های جنابعالی مطلع هستیم هر زمان دیگری که در دو هفته آینده امکان حضور داشته باشید، آماده استقبال از شما خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069776

وب گردی

وب گردی