سعید رمضانی: سعی می‌کنیم میلیچ و دیاباته به اولین روزهای تمرین برسند

سرپرست تیم استقلال گفت: باشگاه ما هیچ وقت مخالف از سرگیری دوباره لیگ برتر نبوده و نیست، اما انتظار داریم شرایط بهداشتی برای این مسابقات فراهم شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز. سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال و معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص از سرگیری دوباره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: ما (باشگاه استقلال) هیج وقت مخالف از سرگیری مسابقات نبوده و نیستیم و تنها انتظار ما این است که شرایط مطلوبی از نظر بهداشتی برای آغاز تمرینات و مسابقات فراهم شود تا هیچ تیم و بازیکنی دچار مشکل نشود.

رمضانی بیان داشت: آیا به جز این که گفته باشند بازیهای آغاز می‌شود اقدامی هم کرده‌اند؟ ما در استقلال خودمان تونل ضد عفونی ساختیم و برنامه داریم تا خودمان در کادر فنی، پزشکی و تدارکات حتی زمین چمن را هم ضد عفونی کنیم.

سرپرست آبی پوشان گفت: ما اصلا بحث قهرمانی و جدول را نداریم و اگر هم صحبت می‌کردیم تاکیدمان بر این بود کاری نکنیم که بعد از شروع مسابقات اتفاقاتی بیفتد که پشیمان شویم.

وی در خصوص زمان بازگشت دیاباته و میلیچ گفت: شخصا با این دو بازیکن صحبت کردم و اقدامات خود را برای بازگرداندن آنها آغاز کردیم. پروازها قدری مشکل دارد و احتمالا بتوانیم این دو بازیکن را از طریق فرانکفورت به تهران بیاوریم. تلاش می‌کنیم تا آنها به اولین روزهای تمرین برسند.

کد خبر: 1069799

وب گردی

وب گردی