دوره‌های پُست دکتری در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات راه اندازی می‌شود

سومین جلسه هیات اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات با حضور معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سومین جلسه هیات اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات روز یکشنبه 28 اردیبهشت با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از استادان فرهیخته حوزه علوم انسانی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه خسروپناه پس از تقدیر از مباحث مفید مطرح شده در جلسه پیشین هیات اندیشه ورز در خصوص برگزاری دوره های پست دکتری، بر ضرورت راه اندازی این دوره ها در واحد علوم و تحقیقات تأکید کرد.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به امکان جدید برگزاری دوره های مجازی در واحد علوم و تحقیقات، گفت: این عرصه ابزاری مهم برای تحقق برنامه های توانمندسازی دانشجویان و استادان است.

همچنین اعضای هیأت اندیشه ورز به مباحثی از جمله ورود عملی هیأت اندیشه ورز در فضاهای بحرانی، مدیریت دانش، استفاده از فرصت ایجاد شده برای جذب و تحصیل دانشجویان خارجی به صورت مجازی و تولید درس گفتارهای مجازی توسط واحدعلوم و تحقیقات، بررسی دقیق مسائلی چون اصلاح فرآیندهای اداری، آموزشی و پژوهشی و چابک سازی اشاره کردند.

سلیمانی معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات، در این جلسه گزارش جامعی از فعالیت های گسترده واحد در زمینه اجرای برنامه آموزش مجازی ارائه داد و اعضای هیأت نیز از تلاشهای انجام شده تقدیر کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069821

وب گردی

وب گردی