نظری: ابتدا باید قرارداد کارگزار قبلی فسخ و سپس قرارداد جدید امضا شود

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد برای عقد قرارداد با کارگزار جدید باید ابتدا قرارداد کارگزار قبلی فسخ شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، حجت نظری پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا در این جلسه در خصوص استعفای کامران منزوی صحبت شد یا خیر؟ اظهار داشت: تا جایی که من در جلسه حضور داشتم بحثی از این مورد مطرح نشد. البته جلسه همچنان ادامه دارد و من کمی زودتر جلسه را ترک کردم.

وی در مورد اینکه منزوی اعلام کرده است هنوز قرارداد اسپانسر باشگاه استقلال تکمیل و نهایی نشده است، گفت: بله راجع به این موضوع در جلسه صحبت شد و همچنان هم صحبت‌ها ادامه دارد. ما خدایی نکرده نمی‌خواهیم در آینده برای هیچ کسی از جمله مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره مشکلی ایجاد شود. در مقطع کنونی مهم این است که پیش از عقد قرارداد با کارگزار جدید، باید تکلیف کارگزار قبلی مشخص شود. حالا اقاله (فسخ توافقی قرارداد توسط طرفین) شود یا فسخ. این اتفاق هنوز رخ نداده و امیدواریم به زودی تعیین تکلیف شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می شود بندی برای فسخ قرارداد با اسپانسر این باشگاه در قرارداد طرفین وجود ندارد، گفت: به هر حال امکان اقاله همیشه وجود دارد و طرفین هم می توانند توافق و قرارداد را به پایان برسانند. به هر حال این موضوع باید تعیین تکلیف شود.

نظری در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه مقدار از قرارداد اسپانسری دریافت شده است؟ بیان کرد: من واقعا عدد دقیقی ندارم و اجازه دهید دیگران در این مورد پاسخ دهند.

وی در ادامه در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه هیئت مدیره باشگاه استقلال در چند هفته اخیر کوچک شده است و اعضای آن کمتر در جلسات حضور دارند، به شوخی پاسخ داد: این موضوع به خاطر ماه مبارک رمضان است، اعضای هیئت مدیره روزه می گیرند وزن کم کردند و هیئت مدیره کوچک‌تر شده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد املاک این باشگاه و بحث انتقال مالکیت دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع) به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: در مورد انتقال مالکیت ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی هنوز صحبتی اساسی صورت نگرفته و فقط یک سری صحبت‌های کلی مطرح شده است. با توجه به اینکه مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش است باید بین این وزارت و مدیریت شهری گفت‌و‌گو شود. تا اینجا هم هیچ گفت‌وگوی اساسی در این مورد انجام نشده است.

نظری ادامه داد: درباره املاک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در خصوص فضاهایی صحبت شده که در اختیار وزارت ورزش است و قرار است به این دو باشگاه منتقل شود. مثلاً در رابطه با باشگاه استقلال فقط در مورد دو مجموعه مرغوبکار و کمپ مرحوم حجازی صحبت شده که با موافقت وزیر ورزش قرار است خیلی زود سند آن به نام باشگاه استقلال بخورد.

وی در مورد بحث تست کرونا بازیکنان استقلال و اینکه برخی از بازیکنان حاضر به انجام تست در محیط بیمارستان نیستند، توضیح داد: من چیزی در این مورد نشنیدم، به هر حال می‌شود فضای ایزوله ایجاد کرد و از بازیکنان تست گرفت. به نظرم می‌شود در این مورد صحبت کرد و چیز غیر قابل حلی نیست. نهایتاً اگر مشکل همین باشد می‌توانیم هماهنگ کنیم و در همان زمین تمرین تست بگیریم. الان ما پیگیر این موضوع هستیم تا بتوانیم فضایی برای ضدعفونی در ورودی محل تمرین ایجاد کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص حقوق ماهیانه خود در این باشگاه نیز توضیح داد: من به طور کلی یک حق الجلسه از شورا دریافت می‌کنم و تا امروز نه از باشگاه استقلال و نه در کمیسیون‌هایی که در مدیریت شهری حضور دارم یک ریال پول نگرفته‌ام.

کد خبر: 1069877

وب گردی

وب گردی