ادامه بارش باران و مه گرفتگی  درجاده ها/جاده‌های مسدود کدامند؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بارش باران در جاده‌‌های 5 استان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها گفت: بارش باران در اکثر محورهای استان های تهران، البرز، قزوین و زنجان و محور سمنان – گرمسار در استان سمنان ادامه دارد.

وی افزود: در محدوده گدوک در ارتفاعات محور فیروز کوه، محور زنجان-طارم در استان زنجان، محور آوج- همدان در استان قزوین و محور رزن- آوج در استان همدان پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به ترافیک جاده ها گفت: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی چلاو ، آزادراه قزوین-کرج محدوه مهرویلا تا پل فردیس و آزادراه کرج-تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی روان برخورداراست.

محورهای مسدود:

سرهنگ رحمانی محورهای مسدود را به این شرح اعلام کرد:

آزادراه تهران-شمال (قطعه یک)، واقع در استان تهران، از ۲۰ فروردین تا قبل از تعطیلات عید فطر، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد، به غیر از روز‌های پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تکمیل تجهیزات جانبی، مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

محور‌های شریانی شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر مسدود است.

آزادراه قزوین-رشت (رودبار به تنکابن ) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم قزوین-رشت انجام می‌شود.

آزادراه چالوس-مرزن آباد و بالعکس از ساعت ۱۹ تا ۷ روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می‌شود.

محور قزوین-همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

محور‌های شمشک-دیزین و اولنگ-شاهرود مسدود است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069912

وب گردی

وب گردی