ترند روز قدس با هشتگ کووید 1948 در شبکه‌های اجتماعی

دبیر واحد بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: فعالان عرصه مجازی با هشتگ کووید 1948 و گرفتن عکس با پرچم فلسطین و انتشار در شبکه‌های مجازی باید در ترند کردن روز قدس تلاش کنند.

معین رضیعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به روز قدس و آرمان‌های آزادی‌بخش آن اظهار کرد: امسال برگزاری روز قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است؛ اما این تفاوت در نحوه و نه در کیفیت برگزاری و گرامیداشت روز قدس است.

وی با بیان اینکه امسال میدان برگزاری روز قدس شبکه‌های اجتماعی است، گفت: از جامعه دانشگاهی و هر فرد آزادی‌خواهی تقاضا داریم تا با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی اهمیت روز قدس را زنده نگه دارد.

دبیر واحد بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با تاکید بر اینکه روز قدس امسال باید ترند تمامی شبکه‌های مجازی شود، گفت: فعالان عرصه مجازی با هشتگ کووید 1948 و گرفتن عکس با پرچم فلسطین و انتشار در شبکه‌های مجازی باید در ترند کردن روز قدس تلاش کنند.

وی ادامه داد: واحد بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به استادان 30 دانشگاه برتر جهان درباره اهمیت روز قدس و فجایع و ظلم‌های سربازان رژیم اشغالگر اسرائیل نامه‌های جداگانه‌ای را ارسال خواهد کرد.

به گفته رضیعی؛ امسال برگزاری روز قدس به دلیل مطرح شدن طرح معامله قرن اهمیت دو چندانی دارد زیرا باید به اسرائیل، آمریکا و هم‌دستان آنها در حاشیه خلیج فارس تاکید کنیم که مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند و تا بازگشت آنها به سرزمین‌های مادری به حمایت‌ فلسطینی‌ها خواهیم پرداخت.

این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد: اسرائیل و هم دستان آن بدانند هر چقدر برای نابودی و نسل کشی فلسطینی‌ها تلاش کنند در واقع تاریخ زوال و نابودی خود را جلو انداخته‌اند و آه هیچ مظلومی در تاریخ بی‌پاسخ نمانده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: روز قدس امسال با شکوه‌تر از هر سال دیگری برگزار می‌شود تا نشان دهیم آرمان‌های انقلاب به حضور فیزیکی در خیابان‌ها خلاصه نمی‌شود بلکه در ذهن و باور ما جا دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069936

وب گردی

وب گردی