رشته دکترای علوم ارتباطات در دانشگاه آزاد مشهد راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد با تاکید بر اینکه خراسان رضوی مهد رسانه و دومین قطب رسانه‌‌ای کشور است، از پیگیری راه‌اندازی رشته دکترای علوم ارتباطات در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسعود طاهری لاری در جلسه‌ای که با حضور دو تن از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان به نمایندگی از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی برای اعطای لوح تقدیر استاندار خراسان رضوی به مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، صورت گرفته بود، بر ضرورت راه‌اندازی رشته دکتری علوم ارتباطات در این دانشگاه تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به در خواست های مکرر علاقه مندان و فعالان حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حال پیگیری و انجام مراحل قانونی راه اندازی رشته دکتری علوم ارتباطات در این دانشگاه است که با موافقت سازمان مرکزی دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امیدواریم ورود دانشجویان دکتری علوم ارتباطات در این دانشگاه محقق شود.

روابط عمومی؛ پل ارتباطی دانشگاه با دانشجویان، اساتید و کارکنان

طاهری با اظهار خرسندی از عملکرد و فعالیتهای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و نقش موثر آن در حیطه اطلاع رسانی و خبر اظهار کرد: استفاده از این ظرفیت روابط عمومی و ارتباطات برای سازمان مهم است و باید جایگاه آن بیش از پیش تقویت شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی مجموعه روابط عمومی این دانشگاه، گفت: باید اهمیت وجایگاه روابط عمومی در سازمان مورد توجه خاص قرار گیرد.

در این جلسه که در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان به نمایندگی از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با اعطای لوح تقدیر استاندار خراسان رضوی از زحمات شبانه روزی مجموعه روابط عمومی این دانشگاه تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1069952

وب گردی

وب گردی