تمدید مسابقه داستان‌نویسی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مهلت ارسال اثر به مسابقه داستان‌نویسی «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» تا 15 تیر ماه 1399 تمدید شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، با توجه به استقبال علاقه‌مندان و درخواست‌های مخاطبان که از راه شبکه‌های اجتماعی خواستار تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه داستان نویسی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شدند، دبیر خانه این مسابقه مهلت ارسال آثار را تا 15 تیر ماه 1399 تمدید کرد.

مسابقه داستان کوتاه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با محوریت انقلاب اسلامی، دفاع‌ مقدس و مقاومت و در دو بخش «داستان کوتاه» (حداقل ۱۵۰۰ و حداکثر ۵۰۰۰ کلمه) و «داستان کوتاهِ کوتاه» (حداکثر ۲۵۰ کلمه) برگزار می‌شود.

آثار منتخب در هر بخش توسط انتشارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس در قالب کتاب‌های جداگانه منتشر شده و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

هر اثر بایددر فایلی جداگانه و درقالب word، با «فونت B Nazanin » با اندازه‌ی قلم ۱۴در «صفحه A۴ » به پست الکترونیکی: mozenashr8@gmail.com ارسال شود.

مشخصات صاحب اثر در صفحه‌ای جداگانه به طور کامل شامل نام اثر، نام و نام‌خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، آدرس استان، شهر و محل سکونت و پست الکترونیک نوشته شود و در صورتی‌که هر کدام از شرایط الزامی ارسال اثر و مشخصات رعایت نشده باشد شرکت‌کننده از دور مسابقه حذف می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به آدرس @hdmlib در شبکه‌های اجتماعی مراجعه و یا با شماره‌های 88657019- 88657020 و 88657026 داخلی 860 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069979

وب گردی

وب گردی