تمدید مهلت ثبت‌نام میهمانی یا انتقال دانشجویان تا ۱۰ خردادماه

براساس اعلام سازمان امور دانشجویان، مهلت ثبت‌نام دانشجویان برای نقل و انتقال یا میهمانی دانشجویان کارشناسی تا ۱۰ خرداد ماه در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تمام دانشجویان مقطع کارشناسی که متقاضی میهمانی و انتقال (دارای شرایط خاص) هستند، تا 10 خرداد ماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان به نشانی اینترنتی سامانه سجاد https://portal.saorg.ir و با مطالعه دقیق آیین نامه و راهنمای ثبت نام در سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان داخل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، دانشگاه تنها درخواست‌هایی را بررسی خواهد کرد که از طریق این سامانه ثبت شده باشد؛ بنابراین تمام متقاضیان میهمانی که مایل هستند در ترم آتی درخواست انتقال، میهمانی و میهمانی دائم آنان بررسی شود، از طریق این سامانه اقدام کنند.

هرگونه سیاست کلان در مورد میهمانی و انتقال در صورت عادی شدن شرایط و شروع به فعالیت موسسات و دانشگاه‌های کشور تابع آیین نامه نقل و انتقال و موافقت دانشگاه مبدا و مقصد بوده و امکان نقل و انتقال در صورت داشتن ظرفیت و مهیا بودن شرایط در دانشگاه مقصد و موافقت دانشگاه مبدا امکان پذیر است.

پس از اتمام ثبت نام دانشجویان متقاضی، دانشگاه مبدا تا ۱۵ تیر نسبت به بررسی درخواست‌ها اقدام و از ۱۶ تیرماه تا ۳۱ مرداد ماه دانشگاه‌های مقصد درخواست‌های موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را بررسی می‌کند.

دانشجویان می‌توانند پس از ثبت درخواست و دریافت کد پیگیری نتیجه درخواست خود را از طریق سامانه سجاد پیگیری کرده و از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و سازمان با توجه به شرایط موجود خودداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070058

وب گردی

وب گردی