توزیع و بسته‌بندی ۲۳۰ بسته حمایتی معیشتی در دانشگاه آزاد نکا

آیین توزیع و بسته‌بندی ۲۳۰ بسته حمایتی معیشتی شامل ۱۴ قلم کالای اساسی در قالب رزمایش همدلی، احسان و کمک مؤمنانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از نکا، آیین توزیع و بسته‌بندی ۲۳۰ بسته حمایتی معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان شامل ۱۴ قلم کالای اساسی در قالب رزمایش همدلی و احسان و کمک مؤمنانه با حضور حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا و ارشاد صادقی‌طوسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

ارشاد صادقی‌طوسی رئیس واحد نکا در آغاز این این رزمایش معنوی اظهار کرد:گروه جهادی شهیدطوسی وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا با همراهی بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی این واحد دانشگاهی پس از صدور فرمان اقدام رزمایش مؤمنانه با جمع‌آوری کمک‌های نقدی از استادان، کارکنان و دانشجویان توانست ۲۳۰ بسته معیشتی شامل ۱۴ قلم کالای اساسی به ارزش هر بسته بیش از ۳۰۰ هزار تومان و ارزش کل بیش از ۷۰ میلیون تومان را بین دانشجویان با شرایط خاص و مردم محلات که به دلیل شرایط کرونایی جامعه دچار مشکل معیشتی و مالی شده بودند، به‌عنوان جامعه هدف توزیع کند.

حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا ضمن تشکر از اقدام خوب استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا در تهیه بسته‌های حمایتی و معیشتی گفت: توزیع کمک‌های معیشتی بین نیازمندان باید بسیار هوشمندانه باشد و در حفظ منزلت افراد دقت شود.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: مطلوب است بسته حمایتی همانند امیر المؤمنین(ع) در خفا و شبانه توزیع شود تا افراد مستمند شرمنده نشوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070061

وب گردی

وب گردی