ویروس صهیونیسم از کرونا خطرناک‌تر است

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، ویروس صهیونیسم را از کرونا خطرناک‌تر دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیو از خاش،دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در بیانیه‌ای به‌مناسبت روزقدس خواستار اتحاد، همدلی، مقاومت و جهاد ملت‌های جهان به‌ویژه مسلمانان برای از بین بردن ویروس صهیونیسم شد.

در متن این بیانیه آمده است: روز قدس فقط فریاد بلند یک ملت رنج کشیده و اشغال‌شده نیست. روز قدس لبیکی رسا به ندای دادخواهی ملت مظلوم فلسطین است. روز قدس یادآور وظیفه خطیری بوده که همه ملت‌های مسلمان به فلسطین دارند.

در این بیانیه عنوان شده است: گرچه امسال روز جهانی قدس با سال‌های قبل تفاوت دارد و برای نخستین‌بار در طول ۴۰ سال گذشته، امسال به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به دلیل مقابله با شیوع کرونا، راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود؛ اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی رسالت دفاع و حمایت از ملت فلسطین را در هر شرایط و زمان و مکانی بر دوش خود احساس می‌کند و اعلام می‌دارد ویروس صهیونیسم از ویروس کرونا خطرناک‌تر بوده و این ویروس مرگبار جهان را آلوده کرده است.

در ادامه این بیانه آمده است: در مقابله با ویروس کرونا باید از هم فاصله گرفت و حتی از دست دادن به همدیگر نیز پرهیز کرد؛ اما برای مقابله با ویروس صهیونیسم لازم است ملت‌های جهان به‌ویژه مسلمانان بیش از قبل به هم نزدیک شده و دست در دست یکدیگر با اتحاد، همدلی، مقاومت و جهاد این ویروس مرگبار را برای همیشه از بین ببرند.

در این بیانه تشریح شده است: همان‌طور که به پایان یافتن هر چه سریع‌تر کرونا این ویروس منحوس امید بسته‌ایم، برای نابودی رژیم جعلی اسراییل لحظه‌شماری می‌کنیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز سال ۱۳۹۴ در سخنانی با اشاره به آینده متجاوزان فرمودند: «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید». این موضوع امروز محتمل‌تر از هر روز دیگری به نظر می‌رسد.

این بیانیه یادآور تأکید شده است: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش نیز مانند سایر اقشار جامعه امسال نیز بار دیگر با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تجدید پیمان کرده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و اعلام می‌دارد که روز قدس فراموش‌شدنی نیست و ملت مسلمان ایران و آزادی خواهان جهان هیچ‌گاه از آرمان آزادی فلسطین عقب نخواهد نشست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070065

وب گردی

وب گردی