رژیم صهیونیستی از هیچ اقدامی برای ذبح بشریت فروگذاری نکرده است

در بیانیه بسیج اساتید تهران به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: رژیم منحوس صهیونیسم با غصب سرزمین آبا و اجدادی مردم فلسطین از هیچ اقدامی جهت ذبح بشریت فروگذاری نکرده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج اساتید تهران بزرگ به مناسبت فرارسیدن روزجهانی قدس بیانیه‌ای را صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: بیش از هفت دهه از تحمیل اجباری تزریق یک ویروس آدمکش و خانمان سوز از سوی استعمار جهانی بر کالبد وجودی سرزمین قبله اول جهان اسلام می گذرد. رژیم منحوس صهیونیسم با غصب سرزمین آبا و اجدادی مردم فلسطین از هیچ اقدامی جهت ذبح بشریت فروگذاری نکرده است. مدعیان حقوق بشر نه تنها در برابر جنایات های رژیم کودک کش سکوت اختیار کرده اند بلکه خود حامی و محرک این جنایت ها بوده اند. این وقایع گویای آن است که دست چدنی مدافعان حقوق بشر در زیر دستکش های مخملین پنهان شده است. درگیری جهان با بیماری کویید 19 و نوع نگاه شئ وارگی و کالایی غرب به انسان بیش از پیش ماهیت دروغین ، ژست دموکراسی و شعار دنیای آزاد دادن آن‌ها را برملا ساخت. حال چگونه می توان از تفکری که تنها در پی سودآوری است انتظار حمایت از انسان هایی را داشت که فقط حق زندگی می خواهند.

در این بیانیه عنوان شده است: جهانی شدن روز قدس مرهون درایت و بصیرت بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره ، مجاهدات های مخلصانه و مجدانه رهبرمعظم انقلاب، همراهی و همروی ملت شریف ایران، مسلمانان عدالتخواه و آزادی‌خواهان جهان بوده و ثمرات این شجره طیبه روز به روز نمایان تر و تلالو آن درخشان‌تر و نوید بخش آسمانی الا انّ نصرالله قریب است. شهادت سردار بین االمللی مقاومت اسلامی ـ حاج قاسم سلیمانی ـ حقانیتی بر مسیر مبارزه با استکبار جهانی، غده سرطانی و منحوس رژیم صهیونیستی، دولت‌های مرتجع و خائن منطقه است.

در ادامه این بیانیه تشریح شده است: استکبار جهانی در پیش گرفتن طرح معامله قرن و تاسیس سفارت آمریکا در قدس شریف، درصدد عادی جلوه دادن این ظلم مسلم بشری و غصب سرزمینی است. حال انکه سند رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی غربی بیش از این با کشتن غیرنظامیان ، کودکان، زنان و پیران بی دفاع در فلسطین، افغانستان، عراق، سوریه، یمن و لبنان بر حق طلبان روشن و لکه ای ننگین و سیاه بر چهره کریه آن‌ها است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: اساتید بسیج دانشگاه های تهران همگام با سایر اقشار جامعه در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ضمن انزجار از تحریم‌های صورت گرفته از سوی برخی کشورهای غربی علیه حزب الله لبنان وفشارهای بین المللی بر آن که باهدف تضعیف مقاومت اسلامی صورت می گیرد،بر میثاق دوباره با اندیشه های ناب امام خمینی(ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاکید کرده و ضرورت حفظ اتحاد راهبردی همه گروه‌های فلسطینی برای مقابله با توطئه های شوم صهیونیستی را یادآور می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070091

وب گردی

وب گردی