راه امام حسین(ع) و جبهه مقاومت، اسرائیل را نابود خواهد کرد

عبد الرحمن ابوسنینه نویسنده و محقق فلسطینی در مراسمی که در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد، خیمه و راه امام حسین(ع) و جبهه مقاومت را نابود کننده اسرائیل و صهیونیسم دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اردبیل، عبد الرحمن ابوسنینه در مراسم بزرگداشت روز قدس و گرامیداشت آزادسازی خرمشهر گفت: شاید برای شما سوال باشد که چرا در شرایط شیوع بیماری کرونا بنده در حال سفر هستم. بدانید که گرفتاران بیماری کرونا شفا خواهد پیدا کرد. اما اسرائیل یک غده سرطانی، ویروس و بیماری است که سالهاست با آن درگیریم و رهایی از آن به راحتی ممکن نیست. پس من وظیفه دارم که با کلمات هم به مبارزه با آن بروم و مقابل آن بایستم.

مسئول هماهنگ کننده مرکز مطالعات استراتژیک روز قدس افزود: جنگی که غرب به ایران تحمیل کرد با این هدف بود که بین مسلمانان و بالاخص شیعیان ایران تفرقه بیاندازد و معتقدم یک تقابل بود بین ایمان ایرانی و کفر صدام.

وی ادامه داد: فرماندهی که خرمشهر را اشغال کرد می گفت، کلید فتح بغداد توسط ایرانی ها آزاد سازی خرمشهر است. امروز فرماندهان اسرائیل می گویند که حضور نیروهای ایران در سوریه و لبنان به معنی هم مرز شدن ایران و اسرائیل است.

ابوسنینه خاطر نشان کرد: همانطور که امام خمینی(ره) می گفت اسلام هرچه دارد از عاشورا دارد، من هم به دلایل متعدد معقدم عزت امروز فلسطین و پیروزهای جبهه مقاومت به برکت انقلاب اسلامی ایران است که قهرمانانی همچون حاج قاسم سلیمانی را تربیت و تقدیم جهان اسلام کرد.

کد خبر: 1070116

وب گردی

وب گردی