معادله لیگ قهرمانان آسیا پیچیده‌تر شد

منابع موثق در کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از احتمال عدم از سرگیری دیدارهای لیگ قهرمانان حتی تا ماه‌های آگوست و سپتامبر (مرداد و شهریور) خبر می‌دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روزنامه الرایه قطر، تکلیف AFC برای از سرگیری دیدارهای فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا که در هفته دوم مرحله گروهی با همه‌گیری جهانی ویروس کرونا متوقف شد، همچنان مشخص نیست.

مشکل کنفدراسیون فوتبال آسیا مربوط به نحوه از سرگیری لیگ قهرمانان به صورت تجمیعی یا ادامه سیستم قبلی در ماه‌های آگوست یا سپتامبر (مرداد و شهریور) نیست. هرچند این تاریخ‌های موردانتظار فدراسیون‌های فوتبال قاره آسیا است اما AFC در وهله نخست منتظر مشخص شدن دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 از سوی فیفا است.

روزنامه الرایه قطر سپس به نقل از منبع خبری درون کمیته مسابقات AFC نوشت: تعیین نشدن زمان برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا از سوی فیفا باعث شده AFC در موقعیت دشواری برای انتخاب زمان از سرگیری دیدارهای لیگ قهرمانان قرار بگیرد. بر اساس گزارش برخی منابع خبری حتی احتمال عدم از سرگیری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا تا ماه‌های آگوست و سپتامبر وجود دارد. تا زمانی که فیفا تکلیف دیدارهای ملی را مشخص نکند AFC نمی‌تواند درباره سرنوشت لیگ قهرمانان تصمیمی بگیرد.

کد خبر: 1070118

وب گردی

وب گردی