شهادت ۲ مامور انتظامی در درگیری با اشرار مسلح

بامداد امروز، دو نفر از ماموران انتظامی شهرستان "سرباز" در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعت یک بامداد امروز ماموران انتظامی شهرستان سرباز در یکی از روستا‌های بخش "کلات" با اشرار مسلح درگیر شدند.

در این درگیری مسلحانه، متاسفانه ۲ تن از ماموران انتظامی به نام‌های ستواندوم آرمان ارباب و گروهبانیکم مسعود شهرکی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حضور فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان درمنطقه درگیری شهرستان سرباز

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با حضور در منطقه درگیری شهرستان سرباز با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با اشرار مسلح و کور دل، گفت: شهادت هدیه الهی برای خدمت صادقانه است.

ساعتی پس از درگیری شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان سرباز با اشرار در بخش کلات که به شهادت ۲ نفر ز کارکنان انتظامی منجر شد، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در منطقه درگیری حضور یافت.

سردار قنبری در بازدید میدانی از محل درگیری و شهادت ماموران انتظامی، گفت: اشرار مسلح و افرادی که به دنبال شرارت و ایجاد ناامنی برای مردم منطقه هستند با برخورد کوبنده و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و نظم عمومی جامعه در صف مقدم مبارزه با اشرار و معاندان نظام است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه حساب مردم از اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت، جداست، تاکید کرد: هر ماموریتی که توسط پلیس انجام می‌شود برای کارکنان خالی از خطر نیست، اما با این وجود شاهدیم که جان برکفان نیروی انتظامی بدون کوچک‌ترین ترس و واهمه‌ای ماموریت خود را شجاعانه به انجام می‌رسانند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت به عنوان یک افتخار بزرگ و توفیق الهی یاد کرد و گفت: شهادت این ۲ همکار غیور که جانانه در این عملیات در مقابل اشرار مقابله کردند، هدیه الهی است که خداوند متعال در این ماه مبارک و در آستانه عید بندگی، رخت زیبای شهادت را بر تن آن‌ها پوشاند و مزد خدمت صادقانه خود را در ناجا گرفتند.

سردار قنبری با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس با اشرار مسلح و مخلان نظم و امنیت عمومی هرگز مماشات نخواهد کرد و با آن‌ها قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070154

وب گردی

وب گردی