شهادت ۲ دانشجوی دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان

2 نفر از دانشجویان پردیس دانشگاه آزاد اسلامی راسکِ استان سیستان و بلوچستان که جزء کارکنان پلیس آگاهی شهرستان سرباز بودند؛ در درگیری مسلحانه با اشرار به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از زاهدان، بامداد روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان سرباز در یکی از روستاهای بخش «کلات» با اشرار مسلح درگیر شدند و در این درگیری مسلحانه دو نفر از کارکنان پلیس آگاهی شهرستان سرباز به شهادت رسیدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت شهادت دو نفر از مدافعان حریم امنیت و دانشجویان پردیس دانشگاه آزاد اسلامی راسک پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام تسلیت سلطانعلی میر به مناسبت شهادت این دانشجویان آمده است: دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جان‌فشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای ایجاد امنیت پایدار در جای جای میهن اسلامی سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ایران در همه جوانب از این نعمت بزرگ برخوردار شوند.

در ادامه پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان آمده است: اینجانب شهادت دو نفر از غیورمردان عرصه داوری و رشادت و مدافعان عرصه نظم و امنیت و دانشجویان رشته تربیت بدنی و کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی پردیس راسک شهیدان والامقام دانشجو مسعود شهرکی و آرمان ارباب از کارکنان انتظامی شهرستان راسک را خدمت مردم شریف، مؤمن و ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان، خانواده محترم شهیدان گرانقدر و همکاران خدوم و پرتلاش عرصه تأمین نظم و امنیت تبریک و تسلیت عرض کرده و به روان پاک و روح بلند آنان درود می‌فرستم.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر و پاک ستوانیکم شهید «آرمان ارباب» و استوار دوم شهید «مسعود شهرکی» ساعت ۱۰:۰۰ صبح امروز شنبه سوم خرداد ۹۹ با حضور مردم انقلابی و شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان از میدان امام حسین(ع) به سمت گلزار شهدای زاهدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070185

وب گردی

وب گردی