حسینی: پرسپولیس هنوز قهرمان نشده و بازیکنان باید شرایط را درک کنند

سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد بهتر است منابع مالی برای جذب بازیکنان ایرانی هزینه شود تا بازیکنان خارجی.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، سید جلال حسینی درباره بازگشت بازیکنان تیم‌های مختلف به تمرینات اظهار داشت: پس از تعطیلی لیگ، مربیان برنامه‌های انفرادی به بازیکنان دادند. در فوتبال حتماً باید تمرین گروهی انجام شود، اما بسیاری از بازیکنان آمادگی خیلی خوبی دارند و با سه هفته کار گروهی به شرایط خوبی می‌رسند.

وی با بیان اینکه سرخپوشان از ابتدای فصل روزهای خیلی سختی داشته‌اند، تصریح کرد: بازیکنان خیلی تلاش کردند و ما هنوز کاری انجام نداده‌ایم. حرف‌هایی که زده می‌شود، فشار را روی ما بیشتر می‌کند. دیدارها و شرایط سختی داریم و رقبای ما آماده هستند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم در ادامه موفق باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره اینکه یحیی گل‌محمدی گفته بود این تیم هنوز به قهرمانی دست نیافته است، خاطرنشان کرد: این موضوع کاملاً درست است و به بازیکنان گوشزد خواهد شد. بازیکنان باید شرایط را درک کنند و اینگونه نیست که قهرمان شده باشیم. آنها باید بدانند کجا هستند و ما 9 دیدار پیش رو داریم. امیدوارم بازیکنان شرایط را درک کنند.

حسینی درخصوص روحیه مطلوب بازیکنان پرسپولیس پس از پرداخت بخشی از قرارداد آنها بیان کرد: رسول‌پناه تلاش زیادی کرد و بازیکنان هم صبوری کردند. رسول‌پناه دو ماه قبل گفته بود بخشی از قراردادها پرداخت می‌شود که تنها سه درصد پرداخت شد. بچه‌ها خیلی تلاش و سکوت کردند و با وجود تلاش برای قهرمانی، از مسائل مالی صحبت نکردند. امیدوارم باشگاه در راه درست حرکت کند و خیلی بهتر است هزینه‌ای که صرف بازیکنان خارجی یا کارهای دیگر می‌شود، به بازیکنان ایرانی داده شود.

وی در مورد تونل ضدعفونی موجود در ورزشگاه شهید کاظمی برای پرسپولیسی‌ها گفت: من تونل و رختکن را دیدم که خیلی خوب بود. سوال من این است آیا کرونا به زودی تمام می‌شود؟ پزشکان می‌گویند این بیماری تا یکی دو سال دیگر هست و بهتر است به‌جای صحبت درباره حواشی، برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم. ممکن است خیلی‌ها به ویروس مبتلا شوند و مدیران بهتر است برای لیگ سال آینده بهتر برنامه‌ریزی کنند.

مدافع پرسپولیس با اشاره به شرایط فعلی جامعه اظهار داشت: همه مردم سر کار خود هستند و با وجود بیماری، به شغل‌های خود می‌پردازند. نمی‌گویم این درست است یا غلط، بلکه می‌گویم باید برای زندگی در شرایط فعلی برنامه‌ریزی کنیم. مگر کرونا سال آینده تمام می‌شود؟ اگر اینگونه است باید تا دو سال آینده بازی نکنیم و بگوییم ویروس همچنان هست.

حسینی درخصوص لزوم رعایت مسائل بهداشتی در فاصله‌گذاری در داخل تیم‌ها تصریح کرد: هر کسی باید از خودش مراقبت کند. بالاخره مردم هم کنار ما سوار هواپیما می‌شوند و ممکن است آنها قبل از ما از هتل‌ها استفاده کرده باشند. تیم‌ها باید درست مدیریت کنند تا به مسابقات ادامه دهیم، اما اینکه بگوییم بقیه باید مراقب ما باشند، اشتباه است.

کد خبر: 1070196

وب گردی

وب گردی