افشین حاجی پور: هیچ تیمی از الان قهرمان نیست

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: حالا که رقابتهای لیگ برتر از سر گرفته می‌شود، مسئولیت حفظ سلامتی بازیکنان هم تمام و کمال باید بر عهده فدراسیون باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، افشین حاجی پور اظهار داشت: شروع دوباره فوتبال اتفاق خوبی است که در حال افتادن است. در این چند ماهی که از فوتبال خبری نبود مشخص شد این پدیده اجتماعی چه نقش مهمی در زندگی مردم دارد. واقعا نبود فوتبال در جامعه احساس می‌شد.

وی افزود: البته که از سرگیری دوباره مسابقات فوتبال اتفاق خوبی است، اما مسئولیت حفظ سلامتی بازیکنان، مربیان و دیگر عوامل برگزاری یک مسابقه هم تمام و کمال بر عهده فدراسیون است و امیدوارم همانطور که وعده داده‌اند تمهیدات لازم را برای حفظ سلامتی جامعه فوتبال اندیشیده باشند.

پیشکسوت استقلال در خصوص روند این تیم در ادامه مسابقات بیان داشت: نه استقلال و نه هیچ تیم دیگری تضمینی ندارند که لیگ را با همان شرایطی دنبال کنند که قبل از تعطیلات داشتند. شرایط تیم‌ها بعد از این تعطیلات بلند مدت نسبت به قبل متفاوت است. این تعطیلات حتی از تعطیلات بین دو فصل هم طولانی تر بود و درست مثل این است که تیم ها از یک فصل به فصل دیگر رفته باشند. لذا شرایط قبل از تعطیلات تیم ها الزاما پس از تعطیلات هم برای آنها حاکم نیست.

حاجی پور در خصوص قهرمان احتمالی مسابقات گفت: هیچ تیمی نمی‌تواند از الان خودش را قهرمان بداند حتی اگر امتیازات زیادی از دیگران پیش باشد. تجربه نشان داده در هفته‌های پایانی مسابقات می‌تواند اتفاقات پیش بینی نشده‌ای به وقوع بپیوندد. چند تیم از جمله استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند. واقعیت این است که شانس پرسپولیس بیشتر از سایر تیم هاست اما این بیشتر بودن شانس قهرمانی تضمینی برای آن نیست.

مدافع پیشین آبی پوشان در پایان گفت: امیدوارم دو بازیکن خارجی استقلال هرچه زودتر به تمرینات بازگردند تا این تیم بتواند سریعتر تمریناتش را با همه نفرات به انجام برساند.

کد خبر: 1070265

وب گردی

وب گردی