ارسال پیامک به ۱۶ هزار مؤسس مدارس غیردولتی برای ورود به سامانه دریافت تسهیلات

بیش از ۱۶ هزار نام کاربری و رمز ورود به سامانه دریافت تسهیلات، از طریق پیامک به مؤسسان مدارس، مراکز غیردولتی و آموزش از راه دور کشور ارسال شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اعلام کرد: در اجرای طرح بسته‌های حمایتی دولت برای مدارس غیردولتی، امروز بیش از ۱۶ هزار پیامک حاوی کد کاربری و رمز عبور در سامانه دریافت تسهیلات برای مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی ارسال شد.

ضمن تشکر از همراهی مؤثر وزارت کار و امور اجتماعی، از مؤسسینی که پیامک مذکور را دریافت کرده‌اند، درخواست می‌شود تا با ورود به سامانه دریافت تسهیلات به نشانی doreh.ir/kara نسبت به رویت ، اصلاح و در صورت نیاز تکمیل اطلاعات مدرسه/مرکز خود اقدام کنند؛ تا پایان امروز حدود ۴ هزار موسس دیگر نیز پیام حاوی کد کاربری و رمز عبور را دریافت خواهند کرد.

از دلایل عدم دریافت پیامک می توان به اشتباه بودن شماره تلفن همراه مؤسس یا کدکارگاه و یا ثبت ناقص اطلاعات نیروی انسانی اشاره کرد. لذا این گروه از مؤسسان می‌توانند از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرستانمنطقه خود با ارائه مشخصات شامل نام استان، نام شهرستان/منطقه، نام واحد آموزشی، نام و نام خانوادگی موسس، کدملی موسس و شماره تلفن همراه موسس، برای درخواست تسهیلات اقدام کنند.

پیش‌تر براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شده بود تسهیلات کم بهره تا مبلغ ۱۶ میلیون تومان به میزان تعداد کارکنان شاغل در مدارس غیر دولتی مراکز آموزشی و پیش دبستانی‌های غیردولتی پرداخت شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070267

وب گردی

وب گردی